Soul Creations that Meet Clients' Expectations
Bekijk hier een selectie uit mijn werk. Heb je vragen of wil je meer weten, neem dan gerust contact met me op.
#ikben6van6
1 op de 6 mensen heeft een Licht Verstandelijke Beperking. De campagne #ikben6van6 geeft mensen met een Licht Verstandelijke Beperking een stem.
Not Only White
Not Only White is een design merk. De serene, flexibele en functionele ontwerpen van haar wastafels, baden en accessoires geven rust en ruimte.
Canon EOS 40D
Een echte fotograaf weet wanneer hij of zij klaar is voor de Canon EOS 40D. In deze campagne is de humor van echte fotografen gebruikt.
Conrad
Conrad.nl is Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek. Dankzij het uitgebreide assortiment kun je elke dag bestellen wat je nodig hebt.
Flavor Vapes
Aan de gevolgen van het roken van normale sigaretten kun je doodgaan. Met de e-sigaretten van Flavor Vapes rook je een stuk bewuster.
ProRail
Wist je dat spoorlopers elke dag voor 3 uur vertraging zorgen? En dat slechts één spoorloper grote en kleine gevolgen kan hebben voor duizenden mensen?
Pickwick Pure Green
Pickwick wil je laten genieten van groene thee die niet alleen goed voor je is, maar ook nog eens erg lekker.
Zwitsal
Zwitsal weet hoe het voelt om een ouder te zijn. En weet dus ook dat je je kleintje de hele dag door moet verschonen.
Pickwick Delicious Spices
Pickwick wil jouw theemoment altijd extra lekker maken. Daarom zijn er nu ook de Pickwick Delicious Spices. Heerlijk om te delen.
FBTO zorgcampagne
Bij FBTO kies je zelf welke aanvullende modules je aan- en uitzet. Zo kun je je verzekering altijd aan je situatie aanpassen.
Prodent ActiFluor+
Misschien zie je nu nog niks aan je tanden, maar ze slijten wel. Poets dagelijks je tanden met Prodent. Dan zie je niks. Nu niet en later niet.
Zwistal zacht zacht zacht
Zwitsal was altijd al de zachtste, Zwitsal is nog steeds de zachtste en Zwitsal blijft de zachtste. Want Zwitsal houdt van zacht.
Canon IXUS
De Canon IXUS is niet zomaar een stylische camera, het is je nieuwe fashion accessoire. Gefotografeerd door de beroemde fashion fotograaf Nick Knight.
FEM
FEM is een home wear merk. De natuurlijke materialen die FEM gebruikt voelen heerlijk aan en laten je genieten van het gewoon thuis zijn.
Port of Amsterdam
Om Haven Amsterdam internationaal als persoonlijke haven neer te zetten, is in de campagne gebruik gemaakt van originele zeemanstatoeages.
Canon Greatest Moments
Met de Canon digital still camera’s leg je al je bijzondere momenten gemakkelijk vast. De camera’s zijn als het ware de schatkistjes van jouw momenten.
Prodent Sterk en Wit
Prodent zorgt al jaren voor sterke tanden. Dat willen ze nu en in de toekomst blijven doen met innovatieve producten.
Canon Freecording
De pan-Europese freecording campagne inspireert mensen zelf te gaan freestylen met een Canon Camcorder: start freecording.
Staatsloterij Open je ogen
Als je een Staatslot koopt, weet je dat je kans maakt op een bijzondere prijs en droom je over de dingen die je zou doen als je wint.
Canon Let's Play
De Canon EOS 450D nodigt je in een kleurrijke Europese multimediale campagne uit om samen buiten te spelen. Let’s play.
Oudejaarsloterij
De Ouderjaarsloterij laat je tijdens de herfst, Sinterklaas, Kerst en Oudjaar dromen over de wensen die je kunt vervullen als je wint.
Canon PIXMA
Er is een Canon PIXMA printer voor iedereen, waarmee je precies kunt printen wat jij wilt. Het thema van de campagne is daarom ‘My Way’.
Haven Amsterdam
Elke Amsterdammer is op zijn eigen manier verbonden met Haven Amsterdam. Door werk, woning of vertier. Iets om trots op te zijn.
Always
Met een reeks IM’etjes spreekt Always haar doelgroep aan in diverse magazines, aansluitend bij het thema van de pagina van plaatsing.
Holland Casino Werving
Bij Holland Casino maak je niet alleen kans op een aantrekkelijke prijzen. Wat denk je van een uitdagende baan? Beproef je geluk.
Holland Casino Thema
Iedereen kan bij Holland Casino spelen. Zelfs een groep die spanning zoekt, kan maar beter voor Holland Casino kiezen.
Chello
Supersnel internet van Chello is gewoon te leuk om mee te stoppen. Dat heeft natuurlijk wel wat gevolgen voor je omgeving.
H2
H2 is een spectaculair evenement waarin bekende hiphop en house dj’s tegen elkaar battelen in een boksring met ringmaster en rondemissen.
Amstel
Amstel bier liet onder andere met een aantal korte breakbumpers zien dat ze trotse UEFA Champions League Sponsor waren.
Orange
Met de Orange Comebacks zag je oude films als Terminator 2, JFK en Jurrasic Park weer op het witte doek.